trött tjej

Fyfan vad jag är trött nu. Sist jag simma tog jag en massa pauser och lata mig lite. Men jag har lite dåligt samvete eftersom att jag misshandlar min kropp med hur jag lever. Så idag körde jag 45 minuter och vilade typ ingenting. Jag körde till jag fick kramp i foten och då fick de bli bubbelpool. Det värsta med att simma är egentligen att de blir så jävla jobbigt efter, man måste torka håret som tar 40 minuter med deras skit fönar, och man kan ju inte ta med sin för de blir föör mkt packning.
Nej men nu hade jag tänkt plugga faktiskt. Jag ska skriva ett frisör arbete om loreals normal färg, ska bli kul. Sen på söndag ska ju jag och Erika få gå på en färg kurs, roligt roligt.¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0