trött!!!!!!!!1

Hejsan, skulle egentligen bloggat vid typ ett men då gick de inte, sen har jag inte suttit vid datorn så där av har jag inte skrivit förrän nu alltså. Idag i alla fall så gjorde min prinsessa skit god mat till mej när vi hade vaknat. Jag mådde inte så bra så han va super gullig och gjorde mat. Sen tog vi de bara lite lungt, till halv tre och då drog vi och simma i en timme. Sen satt ja en låång stund i bastun och sen drog vi o åt. Dit kom max madde och sen okans. Så vi satt ba där och tog de lungt lite. Och nu är jag hemma.
.
Jag är så otroligt jävla trött, och jag har börjat säga otroligt för att ramin säger de -.- Hahaha skit jobbigt, menmen. Nej men jag är helt slut i kroppen efter simningen. Nu ska ja gå och diska lite, en syssla ja måste göra. Ramin är inte så duktig på att städa efter sig :D haha!!
Nej men vi hörs sen, måste på toa innan jag spricker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0