varför gör jag som jag gör

Ibland är jag lite konstig. Jag vill väldigt mycket, det är mycket saker som ja vill göra som jag aldrig gör eller bara påbörjar. Och det är just för att jag är ganska lat. Jag har skrivit en början på ett cv, men jag är inte klar med det och ja börja för en månad sen. Jag har sagt sen många år tillbaka att ja ska börja träna. Och det har jag gjort, flera gånger, men jag fortsätter inte och träna, för jag kommer på undan flykter hela tiden. Det är som idag, hade jag tänkt plugga. Och det gjorde jag ju faktiskt, men sen tog min lata sida över och sen slutade jag från ingenstans och har inte fått nått vettigt ut av det..
.
Men hur medveten jag än är om hur lat jag är, och hur många gånger jag än säger till mig själv att nu jävlar kör vi Becca! Så gör jag det inte fullt ut! Och det är ju skit tråkigt. Jag måste ju verkligen vara skit tråkig att vara med om jag är så himla lat :p Så nu ska jag faktiskt sluta vara det har jag bestämt mig för faktiskt. Så inge mer lat het, nu är de slut med det. Från och med nu ska jag inte göra ett skit eller säga att ja ska göra nått, ska ba hänga med på va folk säger för då kommer ingen fatta hur lat jag är.
.
Nej men nu får ja ta och komma på nån lösning, men ja. Det är svårt. Och det är verkligen inte lätt. Kanske ska dra o simma i morgon för att bevisa att jag nt är lat. Men då ska ja hämta min bror. HMMMMMMMMMMM...
Nej men vilken nödvändigt blogg inlägg, vi avslutar de med nått så kul som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0